بهشت کوچولو های عاشق

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام دلشکسته ها که از نظر من فرشته هستند.

بهشت کوچولو های عاشق

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام دلشکسته ها که از نظر من فرشته هستند.

صندوق پستی پیلار

سلام بچه ها


من تو این بخش به سوالات و انتقادات و پیشهادات شما دوستان پاسخ مدم


عزیز ی از من پرسیده چطور با دل کنار بیام در حالی که عاش یه نفره اما عقل و منطق قبول نمیکنه..


برای دل سخته قبول کردن واقعیت اما اگه شرایط جوریه که این عشق به صلاح نیست


بهتر ه که اصلا یک لحظه هم ادامش ندی......


پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایان است


موفق باشی

نظرات 2 + ارسال نظر
hamond جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام یه دونه از این وبلاگ ها واسه منم درست کن



شر منده الان؟؟؟؟؟

باهشه مشخصات نام و ادرس لینکشو انتخاب کن

منم واست درستش میکنم

امیر یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

استاد شیرین سخنم سلام ،امیدوارم دنیاتون سرشار از کامیابی و بهروزی باشه خیلی از شما ممنونم پاسختون عالی وقانع کننده بود پس به ناچار باید از شما دل بکنم و رو خواسته دلم پا بزارم وحتی دیگه به شما سر نزنم واین پایان تلخ را همین جا مزه کنم .
خدایا به تو می سپارمش تویی که بهترین نگهدارنده ای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد