بهشت کوچولو های عاشق

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام دلشکسته ها که از نظر من فرشته هستند.

بهشت کوچولو های عاشق

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام دلشکسته ها که از نظر من فرشته هستند.

Rain of love...


I sit here thinking alone in the rain,
thinking of my sorrow, misery, and pain.

I sit here listening to the thunder crashing down,
knowing my life is better when you're around.

As I sit here watching the storm roll on,
all I think about is you, and how you are gone.

As I look at the dark clouds above,
I sit here and wonder whom you're thinking of.

It's like the sky is crying and I am too,
thinking of how I'm missing you.

I miss your hugs and gentle touch,
and the way you tell me you care for me so much.

I miss the way you kiss me and make me feel,
I hope when you come back your feelings are still real.

Now as I look up at the clear sky above,
I'm thinking of you, and I think I'm in love.

must have a partner with whom your are, hopefully, romantically involved with. Second, wait for it to rain. Third, step out into the rain whilst accompanying your companion. Lastly, make love

نظرات 6 + ارسال نظر
Nima یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ http://nimacruise.blogsky.com

متن زیبایی بود !
احسنت به این سلیقه.

قابل شما رو نداشت

کلاس داستان نویسی یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ http://derakhshandeh.org






با سلام:
آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده در فرهنگسرای های سرو، شفق ، رسانه و دانشگاه صنعتی شریف.
با ارایه مدرک معتبر مورد پذیرش و ارزشیابی در تمامی مراکز علمی و دولتی داخل و خارج کشور.
علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای های ذکر شده تماس حاصل نمایند.
فرهنگسرای سرو : خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن : 88651786
فرهنگسرای شفق : خ یوسف آباد . تلفن : 88712839
فرهنگسرای رسانه : میدان حضرت ولی عصر (عج) تلفن: 88890838
دانشگاه صنعتی شریف : خیابان انقلاب اسلامی – نرسیده به میدان آزادی . تلفن: 66165821

ممنون ای کاش که منم میتونستم بیام اما حیف

جیرجیرک شب یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ http://6asusa.blogsky.com/

سلام عزیزم خوبی؟
خیلی از وبلاگت خوشم اومد
این متن ها رو خودت می نویسی ؟یعنی اینقدر زبانت خوبه؟
یا کپیه؟
ولی اگر خودت می نویسی بهت واقعا تبریک میگم
من همیشه دوست داشتم متن ادبی انگلیسی ترجمه کنم اما متاسفانه از پایه ضعیفم!
خوش حال میشم بهم سر بزنی
اگر هم موافق بودی بیا تبادل لینک داشته باشیمممممم!!!!!!!!!!

نه گلم کپی هستن اما من انگلیسیم قویه در حد این متن ها........

علیرضا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://namnamebaroon74.blogfa.com

سلامممم خارجکی شدی مریم

جیرجیرک شب سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://6asusa.blogsky.com/

بی زحمت بیا وبلاگخودم ج بنویس
من لینکت کردم

EMERTAT چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

عاشقانه و غمگین بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد