بهشت کوچولو های عاشق

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام دلشکسته ها که از نظر من فرشته هستند.

بهشت کوچولو های عاشق

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام دلشکسته ها که از نظر من فرشته هستند.

تولد

سلامی دوباره به برو بکس قلم صنع


فردا تولدمه


آره میدونم


که


میدونین


الان تو کافی نت هستم


دارم واستون مینویسم


با یه تیپ که همه دهنشون وا مونده


یه ذره ارایش که زیر چشممو آبی زدم


کلاه به سر


پوتین و نیم پالتو تنگ


واااااااااای خودم خجالت میکشم اما اومدم بیرون که بگم منم هستم

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://bikhyal-baba.blogsky.com/

اهر

سلام مریم جون خوبی؟

منم یه زمانی اهر بودم...دلم براش تنگ شده... دلم بیشتر از همه برا حوض وسط حیاط تنگ شده... برا صلفم تنگ شده مخصوصن آقای امامی... راستی صلف هنوز سرجاشه...تغییرش که ندادن؟!! بازم برا بعضی درسا میاین آزمایشگاه ما؟؟؟ سال چندی مریم جون؟

خوشحال میشم دوست وبلاگی باشیم عزیزم

سلام شرمنده تعجب کردم که دیدم شما هم اهر بودین من ترم 1 هستم به قولی آش خور نمیدونی دانشگاه ما شبیه کالج انگلیس شده انقدر باحاله میشه بگی از کجا میایی؟؟

فاطمه شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

مریم جونی من بهمن سال پیش تموم کردم...
خودمم بچه اردبیلم...
زیاد تعجب نکن تو این دنیا همه چی ممکنه

ای بابا مام یه زمانی آش خور بودیم زیاد ناراحت نباش چشم ببندیو وا کنی تموم شده

راستی اگه کمکی درباره دانشگاه و اساتید عمومی داشتی ازم بپرس خوشحال میشم کمکت کنم

فاطمه شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

نظر قبلیو تایید نکن گلم

جوابتو برا همین نظر بده مرسی مریم جون

جیرجیرک شب شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ http://6asusa.blogsky.com/

دختره ی خیره سر!

شوخی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد