بهشت کوچولو های عاشق

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام دلشکسته ها که از نظر من فرشته هستند.

بهشت کوچولو های عاشق

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام دلشکسته ها که از نظر من فرشته هستند.

عشق خرکی

حتما بخونید خیلی باحاله

خری آمد بسوی مادر خویش            بگفت مادر چرا رنجم دهی پیش

برو امشب برایم خواستگاری            اگر تو بچه ات را دوست داری

خرمادربگفتا ای پسرجان              تورا من دوست دارم بهترازجان

زبین این همه خرهای خوشگل          یکی کن نشان چون نیست مشکل

خرک ازشادمانی جفتکی زد           کمی عرعرنمود وپشتکی زد

بگفت مادر به قربان نگاهت              به قربان دوچشمان سیاهت

خر همسایه را عاشق شدم من          به زیبایی نباشد مثل اوزن

بگفت مادر برو پالان به تن کن          برواکنون بزرگان راخبرکن

به آداب و رسومات زمانه                  شدند داخل به رسم عاقلانه

دو تا پالان خریدند پای عقدش          یه افسار طلا با پول نقدش

خریداری نمودند یک طویله           همانطوری که رسم است درقبیله

خرعاقد کتاب خود گشایید             وصال عقد ایشان رانمایید

دوشیزه خر خانم آیا رضایی؟         به عقد این خرخوش تیپ  درآیی؟

یکی از حاضرین گفتا به خنده       عروس خانم بهر گل چیدین برفته

برای بار سوم خر بپرسید            خر خانم سرش یکباره جنبید

خران عرعرکنان شادی نمودند      به یونجه کام خود شیرین نمودند

به امید خوشی وشادمانی            برای این دو خر درزندگانی





 

نظرات 5 + ارسال نظر
لیدا سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

دیونه

لاجوردی سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.qalameson.org

سلام
موفق باشید!

احسین جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام به مریم خانم گل.

خیلی قشنگ بود

سلام داداشی ممنون که نظر دادی

[ بدون نام ] جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

جالب بود
کتاب کلیله و دمنه را اگه خوندی باشی حقایق زندگی اون زمان در قالب داستان حیوانات و حامل مسائل اخلاقی است
موفق باشی

اگه مردی بیا توش چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.noboys.blogfa.com

سلاممممممممممم مریم جون
اولا ایول به وب خرکیت دوما چرا دیگه پست نمی ذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی ممنون می شیم اگه به وب ما هم سر بزنی ونظرتو بدی........... دوستت داریم......... بایییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد